استقلالی ها تبریک
تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:, | 1:24 | نویسنده : نازنین زهرا

باعرض تبریک وشادباش ورودبرماه برکت ورحمت و

همچنین تبریک جهت انتخاب تیم پرطرفدارپایتخت و

پرافتخارترین تیم ایرانی درآسیااستقلال قهرمان به عنوان بهترین تیم ایران درلیگ گذشته

وانتخاب سرمربی تیم محبوبمان به عنوان برترین مربی لیگ خلیج فارس

وبرتری تیم استقلال برابرتیم دوستاره دیناموکیف با گل های کاپتان مجیدی وآرش آقای گل

رامجداداتبریک میگوییم.

آبی دلان پارسی

 

 

 

 



:

مرد همیـــــــشه آبــــی

نظرات شما عزیزان:

بارون
ساعت2:36---21 تير 1392
تلسکوپ چیست؟

وسیله ای ایست برای لنگی ها

برای دیدن آسیا



سلام گلم

مرسی که به من سر میزنی!
پاسخ:سلام عزیزم خوبی ؟خواهش میکنم یه ابجی بارون که بیشترنداریم


مرد همیشه آبی
ساعت0:55---21 تير 1392
تبریــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــک
پاسخ:ممنون بهم سر زدید آقای آبی


عرفان هفت
ساعت12:19---20 تير 1392
دوست عزیز خیلی ممنون که به وبلاگ ما سر زدی من شما رو لینک کردم اگه شما هم منو لینککنی ممنون میشم.

حبیب
ساعت10:54---20 تير 1392
سلام مجدد

شرمنده هرکار میکنم لینکت پذیرفته نمیشه(ابتدا مارا با مشخصات ذکر لینک نماییدو...) میاد نمیدونم چیکار کنم شما میدونید بگید
پاسخ:باید بری تومدیریت وبلاگ بعد قسمت لینک های وبلاگ عنوان وادرس روبنویس تا من لینک شم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • شروع دوباره
  • حامل