مــــــــــــــــــــــــــــــادرم تقدیم به تو
تاريخ : شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:, | 9:12 | نویسنده : نازنین زهرا

متن آهنگ شهاب رمضان به نام دنیا رو با تو دوست دارم
تقدیم به تمام مادران فداکار ایران زمین به مناسبت روز مادر


از آسمون روی زمین افتادی
یه عـُمره عاشقی رو یادم دادی
درد دلامو از چشام فهمیدی
همیشه بوی گل مریم میدی

وقتی که میخندی همه چی خوبه
حتی روزای خیس و ابری خوبه
وقتی که غمگینی دلم میگیره
از غم تو دنیا رو غم میگیره

دنیا رو باتو دوست دارم حال و هواتو دوست دارم
بازم واسم قصه بگو لالایی هاتو دوست دارم

کنار تو قــَد ِ یه اقیانوسم
بدون تو دق میکنم می پـوسم
خدا تورو به دنیا ثابت کرده
وقتی بهشتشو به نامت کرده
ببخش اگه یه وقتایی جا موندم
اگه دل نازک تو رنجوندم
ببخش اگه نگاهتو رد کردم
دلت شکست به خودم بد کردم


دنیا رو باتو دوست دارم حال و هواتو دوست دارم
بازم واسم قصه بگو لالایی هاتو دوست دارم



:

مرد همیـــــــشه آبــــی

نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت17:39---13 تير 1392
سلام عزیزم.بازم به وبلاگت سرزدم.خیلی خوبه.ممنون لینکم کردی.بازم به من سر بزن.مهسا از مهسا بلاگ
پاسخ:سلام ابجی مهسا منم بهت سرزدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • شروع دوباره
  • حامل